Deixa un comentari

El Ciutadà de la setmana

Cada dilluns hi haurà un nou ciutadà de la setmana a El Cafè amb el que conversem per conèixer diferents estils de vida.

Aquesta primera setmana tenim el plaer de presentar-vos a en Jordi, un ciutadà optimista i carismàtic.

A què et dediques Jordi?

Treballo a la Diputació de Girona.

Què t’agrada de Girona?

Jo vivia a Barcelona i vaig venir a Girona perquè buscava tranquilitat i per fugir de la gran ciutat. Mira si m’agrada que porto més a Girona que a Barcelona, vaig marxar quan tenia 21 anys i ara en tinc 51. És més, visc a Bescanó buscant encara més tranquilitat.

Tinc colegues de Barcelona que quan venen a casa pensen que estan fent turisme rural!

Tens algun hobby que no renunciaries mai?

El tai-txi, però més que un hobby és un estil de vida. És una filosofia que recomano a tothom. El practico a Girona, Vilabrareix, Bescanó… a tot arreu, i quan fa molts dies que no en faig, el cos m’ho demana. La gent quan llegeix sobre tai-txi s’espera trobar la pau interior i generen expectatives, però jo no me les he fet. Arribar a la senzillesa és més difícil i és el busco jo.

Per què vens a El Cafè?

Perquè em sento a gust. M’agrada la gent que ve; la música, sobretot el jazz. Aquest és un barri que es coneix tothom i és agradable.

……………………………………………………………………………………………………

Vols ser el ciutadà de la setmana de El Cafè? envia’ns un email a elcafeciutadans@gmail.com o vine’ns a veure.

Anuncis

Gràcies pels vostres comentaris

