6 comentaris

La Ciutadana de la setmana, Anna

Aquesta setmana tenim a una noia encantadora que es diu Anna. Fa poquet que ha arribat a Girona i ja explica meravelles.

A què et dediques?

Sóc educadora social a Salt.

 Què t’agrada de Girona?

Bé, potser no soc molt representativa, perquè només fa 1 mes i poc que estic a Girona. Vaig venir de Barcelona en busca de nous aires i la ciutat m’agrada en sí, la província, l’Empordà, la costa… A més té una bona oferta cultural.

 Quin és el teu hobby o què t’agrada fer?

Vaig molt en bici, tot i que a Girona no hi ha molts carrils per anar en bici. Però igualment vaig a la feina en bici. També m’agrada la música i el cinema, i en la literatura em costa enganxar-me realment a un llibre. I a més, faig un curs de teatre social al galliner.

 Per què vens a El Cafè?

Perquè m’agrada molt, és molt tranquil i molt acollidor. És que el seu ambient….

 

………………………………………………………………………………………………………………

Vols ser el ciutadà de la setmana de El Cafè? envia’ns un email a elcafeciutadans@gmail.com o vine’ns a veure.

6 comments on “La Ciutadana de la setmana, Anna

  1. oh!! L’Anna ens fa ha fugit de Poblenou! la trobem a faltar pq és una noia encantadora però si necessitava “canviar d’aires”… segur que estar a Girona li sentarà molt bé! Cuideu-la!

  2. Ostres Anna! Quina manera més original d’integrar-te en la teva nova ciutat!

    Petons des de le sterres d’origen. I esperem conèixer aquest Cafè aviat! 😉

  3. Molt interessant aquesta noia. I encantadora. I el seu twitter? je, je.

    Suposo que hauré d’anar sovint per poder coincidir amb ella algun dia…

    Apa…una abraçada cafetons

    Pau

  4. Cuidarem a aquesta noia amb molt de gust, i esteu convidats a venir-nos a veure quan vulgeu 😉
    I Pau, ja saps que es sol fer en aquests casos, un cafè és una bona manera de trencar el gel.

    Gràcies pels vostres comentaris, bon cap de setmana a tots!

  5. Anna, gran persona i millor amiga! Ja no la tenim a propet però a Girona heu guanyat una nova ciutadana 🙂

    Sí, cuideu-la eh? Que sinó vindrem els pixapins a buscar guerra 😉

    A veure si aviat em descobreixes aquest cafè!!!

  6. Jajaja, molt bé noies! quan baixi a Barcelona us pago el què havíem acordat per comentari fet! 😉

    Quan vingueu, anem al cafè i ja veureu per què tothom diu que és un lloc tan acollidor i càlid! i el cafè està boníssim! ja ho veureu i les rajoles del terra, precioses!!! 😉

    Jo avui segurament hi aniré, si algú s’hi apunta que ho digui!!! i si algú vol fer un cafè un altre dia deixo el meu mail per posar-nos en contacte: annabotapique@gmail.com

    Ale petons!!!
    Anna

Gràcies pels vostres comentaris

