Deixa un comentari

Ciutadans de la setmana, Oriol i Josep

Aquesta setmana tenim 2×1, dos ciutadans de la setmana molt entranyables, l’Oriol i en Josep. Us hi podríeu passar tota la tarda parlant i rient. Hem afegit alguna pregunta, ens ajudeu a fer-ne de noves? Què us agradaria preguntar al pròxim ciutadà?

 A què us dediqueu?

OJ – Treballem a l’Ajuntament.

Sou de Girona?

J- Jo sóc de Torroella de Montgrí, però vaig alternant amb Girona. És que…Girona m’enamora.

O- Girona m’emociona! Jo si que sóc de Girona de sempre.

Què en penseu de Girona? Teniu algun racó preferit?

J- M’agrada molt Girona, com t’ho diria això…és com una vila gran, per la seva tranquil·litat, com no és gran pots conèixer-la tota, la Girona monumental, el barri vell… I el lloc que més m’agrada és els Jardins dels Alemanys.

O- He viscut a Girona des de petit i un racó maco de Girona seria els jardins dels Alemanys. Un altre racó que no coneixia és els jardins de l’Àngel i per últim les Hortes de Santa Eugènia, per sortir una mica del Barri Vell.

 Quines són les vostres aficions?

J- Passejar per la platja sobretot per la desembocadura del riu Ter i pel Montgrí…, llegir diaris i observar.

O- Jugar a futbol i la tranquil·litat dels diumenges. I bé, muntar algun que altre evento o “pollastre”.

 La última pel·lícula que heu vist?

O- La última que vaig veure va ser a casa, El cielo cae sobre Berlín de Win Wenders i em va agradar molt.

J- La pel·lícula Intocables, és genial.

Per què veniu a El Cafè?

J- Tenen el cafè més bo que he provat de tots els bars de Girona que he visitat i avui he descobert que fan un plat de pasta boníssim.

O- Per l’encant que té, sí… (mirant al seu voltant).

 Per últim, una cançó?

O- Ni una sola paraula de Roger Mas, és genial aquesta cançó.

J- La cançó de Geroges Moustaki, La Meteque, és preciosa. Està en el darrer CD de Marina Rossell.

………………………………………………………………………………………………………………

Vols ser el ciutadà de la setmana de El Cafè? envia’ns un email a elcafeciutadans@gmail.com o vine’ns a veure.

Anuncis

Gràcies pels vostres comentaris

