Deixa un comentari

Ciutadana de la Setmana: Romi

Avui tenim una ciutadana molt especial. Molts ja la coneixereu ja que treballa a El Cafè fa més de 2 anys, però passeja per aquí des de sempre. La Romi ens explica els seus desitjos, i com sempre, amb un gran somriure.

Quan fa que estàs a El Cafè?

Porto treballant al Cafè 2 anys i vuit mesos, però abans ja era clienta des de feia 7 o 8 anys. O sigui que fa molts anys que em moc per aquí dins! I sempre ha estat igual d’especial, tant a dins com fora de la barra.

Ets de Girona? Quin és el teu lloc preferit de Girona?

Sí, sóc nascuda a Girona. Tot el casc antic és fantàstic.

Quin és el teu hobbie?

M’encanta cuinar, llegir, la muntanya, cosir, la música, el cinema….un piló de coses.

De petita, què volies ser de gran?

La veritat és que no m’enrecordo, crec que veterinaria, m’encanten els animals. Però cada vegada que anava al teatre sortia al·lucinada i actualment és la meva professió paral·lela, sóc actriu i donc classes de teatre a nens.

A on t’agradaria viatjar?

A qualsevol lloc, m’encanta viatjar, però tenim el cinturó tant apretat tots plegats que està complicat. Potser Sudamèrica, Àfrica, Austràlia, Laos, Canadà…

Una pregunta que ens va demanar l’anterior ciutadà és: si no tinguessis por de res, què faries demà?

Faria la volta al món amb la meva parella.

Què és el que més t’agrada de El Cafè?

Mmmm…només una cosa? M’agrada el tracte familiar, proper i alegre, la vida de barri que es mou a dins El Cafè. També m’agrada molt que tinguin una gran varietat de tes, amb unes bones teteres i tasses grans i maques. Ah, i el cafè de El cafè, també està boníssim! I per últim el local, és molt maco, petit, acollidor, conservant la fusteria antiga del primer negoci que va haver-hi al local i el terra de rajola ben conservat. Ja veus, hi ha moltes coses que m’agraden.

I per últim, ens recomanes una cançó?

State of mind, Raul Midón. Cantant i guitarrista, és cec de naixament i és un crack a la guitarra, i cantant també.

………………………………………………………………………………………………………………

Vols ser el ciutadà de la setmana de El Cafè? envia’ns un email a elcafeciutadans@gmail.com o vine’ns a veure.

Gràcies pels vostres comentaris

